Wij staan klaar om uw schade te herstellen. Om de veiligheid van u en onze medewerkers niet in gevaar te brengen hanteren wij een aantal maatregelen om het coronavirus tegen te gaan:

  • We volgen het protocol van de overheid en het RIVM
  • Onze collega's houden een afgesproken afstand van 2 meter, wij vragen u ook dit te doen
  • Voordat wij uw sleutels overhandigen zullen we deze eerst schoonmaken
  • Wij vermijden contant geld, daarom vragen we u om te pinnen

Wij hebben slimme oplossingen bedacht om fysiek contact te reduceren. Het intakeproces hebben wij gedigitaliseerd, u hoeft dus niet meer op locatie langs te komen voor een intake. U kunt nu alle gegevens rondom uw schade mailen naar een vestiging, wij ontvangen graag de volgende informatie:

  • Kopie kenteken voor- en achterzijde
  • Groene kaart
  • Minimaal 5 specifieke foto's van de schade
  • Minimaal 4 overzicht foto's van de gehele schade
  • Een korte omschrijving van de schade oorzaak
  • De schadedatum
  • Eventueel het schadenummer
  • Uw telefoonnummer

Wij willen u alvast hartelijk danken voor uw medewerking en helpen u graag verder. Zorg goed voor u dierbaren en veel sterkte de komende tijd.

Klik hier voor meer informatie over onze openingstijdens en vestigingen.