Wij staan klaar om uw schade te herstellen. Om de veiligheid van u en onze medewerkers niet in gevaar te brengen hanteren wij een aantal maatregelen om het coronavirus tegen te gaan:
- We volgen het protocol van de overheid en het RIVM
- Onze collega's houden een afgesproken afstand van 2 meter, wij vragen u ook dit te doen
- Voordat wij uw sleutels overhandigen zullen we deze eerst schoonmaken
- Wij vermijden contant geld, daarom vragen we u om te pinnen
Wij hebben slimme oplossingen bedacht om fysiek contact te reduceren. Het intakeproces hebben wij gedigitaliseerd, u hoeft dus niet meer op locatie langs te komen voor een intake. U kunt nu alle gegevens rondom uw schade mailen naar een vestiging, wij ontvangen graag de volgende informatie:
- Kopie kenteken voor- en achterzijde
- Groene kaart
- Minimaal 5 specifieke foto's van de schade
- Minimaal 4 overzicht foto's van de gehele schade
- Een korte omschrijving van de schade oorzaak
- De schadedatum
- Eventueel het schadenummer
- Uw telefoonnummer
Wij willen u alvast hartelijk danken voor uw medewerking en helpen u graag verder. Zorg goed voor u dierbaren en veel sterkte de komende tijd.
Klik hier voor meer informatie over onze openingstijdens en vestigingen.